Philips amBX

11 09 2008

Een tof hebbeding voor gamers is de amBX.
Met amBX probeert Philips je dichter bij het spel te brengen door middel van geluid, licht, vibratie en wind.
Wanneer je een spel speelt veranderd de kleur van het licht, je zal windstoten en vibraties krijgen.
op zich is dit goed bedacht maar het werkt nog niet zo optimaal. De ventilatoren zijn nogal redelijk luidruchtig en de meeste gamers hebben maar 1 hand op de trillende polssteun en 1 op de muis.
Niet alle spellen werken met amBX. Klik hier voor de lijst me amBX-games.
Je hebt verschillende kits. De volledige kit kost 350 euro.


Acties

Information

4 responses

12 09 2008
maartino

Ziet er goed uit, je mag me altijd zo een setje kopen 😀

MVG
MAARTEN

12 09 2008
bart1990

De games worden alsmaar realistischer, nu met dit systeem, dat nog aan de dure kant is vind ik persoonlijk, maken ze de stap van de game echt te beleven in je woonkamer. Het moet een zalig gevoel zijn om een game te spelen met de amBX.

grtz Bart

12 09 2008
anke6bi

Dat ziet er wel heel goed uit. Moest ik het geld hebben zou ik er misschien wel over na denken om dit te kopen.

Mvg
Anke

15 09 2008
issepower

Niet echt een prachtige uitvinding, het varieert gewoon van de ambilight voor tv. En het is zijn prijs niet echt waar vind ik!
Voor de beste ‘gameconfort’ kan je waarschijnlijk tot duizende euro’s gaan :p

Plaats een reactie